måndag 2 september 2013

Huvudrensning


Dagens andra runda blev lite längre än vad jag hade uppskattad att den skulle bli, men inte gråter man ju för att man "måste" cykla lite extra i det fina höstvädret. Kroppen kändes väl helt okej under dagens andra grund-pass, trots att jag vilat en tid innan jag återupptog träningen i lördags. Känns skönt att bara får fortsätta med det här nötande några veckor framöver, känns som att kroppen och kanske främst huvudet behöver en tid då jag bara cyklar och inte alls tänker på att det måste gå lite hårdare hela tiden. Med andra ord tar jag denna grundperiod till lika som en liten huvudrensning innan effekten skall jagas på trainern.
Imorgon väntar jobb på nytt, ingen gräsklippare denna gång utan nu blir det lite vikarieuppdrag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...